RYDD, SORTER OG KAST

I dag skal jeg ned til min mor igjen og ha en rydd og kast dag. Det er alt for mye å gå igjennom der. Sist holdt vi på noen timer bare med gardiner og bøker. Tross alt er det samlet ting og tang i over 40 år i det huset. Men et sted må vi jo begynne.  Alt hjelper.  Det er bare å begynne sortere. Hva vil hun ha? Hva kan selges/gis bort og hva kan kastes? 

Så får vi legge det i esker eller skap det hun vil ha. Og legge ut på nett det som kan selges. Og jammen tror jeg at jeg skal få henne med ned på dynga og bli kvitt det hun ikke skal ha med en gang.  Hvis det fortsatt er åpent der da vi blir ferdige for dagen.  Det er nok lurt. Er det stengt får en av sønnene mine kjøre bort med det i morgen. Vi blir ganske så fornøyde begge 2 da vi har tatt et skippertak der nede. Hver minste ting som åker ut av huset er en seier. Vi er nemlig like der… det er så mye som er kjekt å ha, og det er litt vanskelig å kaste ting. Vi var flinke sist gang. Og det skal vi være i dag også.

Og jeg skal være flink til ikke å ta med meg for mye hjem til meg selv😁

 

#rydde #sortere #kaste #ryddogkast

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg