Rundtur med gaver

I dag ble jeg vekket av mannen. Klarte ikke å stå opp ved 1.forsøk, så jeg fikk en time til på meg før Jeg måtte opp.  Det tar ei stund før jeg er våken nok til å begynne med noe fornuftig. Og nå går dagene lynraskt til julaften. Innpakking og levering av gaver sto på programmet i dag. Pluss innkjøp av et par gaver som sto igjen. Jeg hadde laget meg en plan på hvordan jeg skulle få det til.  Og det gikk som smurt 😀 Jeg reiste hjemmefra med alle gavene ferdig pakket rundt klokka 13, og hadde ca 45 min kjøring før jeg var i Hokksund, der alle “mine” bor. På 4 1/2 time hadde jeg rukket innom 3 steder og byttet gaver og tatt en prat.  Handlet de siste 2 gavene, og parkert hjemme i gården igjen 😀 Temmelig utkjørt, men fornøyd. Jeg har sett alle 3 ungene mine i dag, 2 av barnebarna og min mor. Det er slettes ikke ofte jeg ser og snakker med alle sammen på en dag.

I går hadde vi pakkebytte hjemme. Da var bonusdatter- og svigersønn her. Jeg styra en del før de kom, så det ble bare en helt enkel middag. En stor kjele med lapskaus av frossen lapskausblanding tilsatt løk og kjøttpølser, og laget litt tykkere med meljevning. Flatbrød hørte med selvfølgelig. Greit nok. Alltid koselig når de kommer på besøk😊 Mye latter hver gang. Vi ser dem igjen 1.juledag. Juledagene begynner å bli fullsatte og planlagte nå. Det står seg til.

I kveld har jeg spist lapskaus fra i går, mannen har reist til en kamerat en tur og jeg bare slapper av med TV.

Ha en fortsatt fin kveld😙

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg