Romjul.

På julaften var vi borte, og 1.dag sov vi for det meste. Det har noen sikkert fått med seg her.

2.dag hadde vi bonusdatter-og svigersønn her på middag. Farsekaker var ønsket meny, og det ble det. Med brun saus, grønnsaker, surkål og poteter. En hyggelig kveld ble det også. Gaver ble byttet denne dagen, siden vi ikke var sammen på julaften.

Jeg fikk skreddersaks! Den kan det hende jeg skal prøve i dag. Jeg har bare ikke helt bestemt meg for hva som blir neste prosjekt. Jeg har endel stoffer som er ferdig vasket og klart, så jeg får se hva det blir til.

Antageligvis kommer jeg til å sove bort mye av dagen. Uten sovetabletter sover jeg ikke på natta, og nå har jeg klart å gå tom igjen. 2 netter så godt som uten søvn. Da blir jeg passe zombie på dagtid.

Nå venter jeg bare på at apoteket skal åpne, så jeg kan ringe å høre om de kan sende tablettene til butikken her oppe i løpet av dagen. Da slipper jeg å kjøre nedover bare for å hente dem.

Mens jeg venter har jeg kommet godt ned i en kaffekopp, og satt på en klesvask. Kanskje jeg burde få i meg frokost også. Da tenker jeg det blir noen timers søvn etterpå.

3.juledag hadde vi besøk av den forrige eieren til Esther. Det gikk veldig fint. Hun hadde ikke sett han på et år nå. Hun kom til oss like før jul i fjor. Han hadde med seg kjæresten sin. Det var et hyggelig ungt par.

Gutten tok kontakt via facebook. Foreldrene til kjæresten bor visst her oppe i nærheten av oss, og nå var de her noen dager. Han hadde veldig lyst til å hilse på Esther, og det måtte han jo få lov til.

I går kom de for å gå tur med henne. Det ble hun glad for. Hun sto i vinduet og kikket etter dem da de reiste igjen. Men det gjør hun da andre reiser også. Hun var akkurat som ellers etterpå, så det gikk helt fint. Det kan nok hende de kommer igjen for å låne henne på tur neste gang de her også.

I dag venter jeg ikke besøk av noen. Nå skal jeg ta igjen litt søvn, og prøve å få døgnet på plass igjen.

Ha en fin dag😚

9 kommentarer
    1. Så hyggelig at de tidligere eierene av Esther kom for å hilse på henne 😊 Lykke til med døgnrytmen! Mye snø hos dere, ser jeg, så sender noen smeltende solstråler fra Spania nordover til deg! 😀

      1. Ja det var koselige folk det😊
        Varme solstråler tar jeg gjerne i mot😃. Jeg tror ikke de kom helt frem i dag. Det har vært nede i 15 blå grader her. Kanskje de dukker opp i morgen😃
        Kos deg i varmen du😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg