Rolig start på dagen

I går måtte jeg bruke dagen til å komme til hektene igjen. Dagen før var lang og innholdsrik.

I dag startet jeg i et veldig rolig tempo. Sov som vanlig lenge, tok kaffekoppen ute i sola, og tenkte på hva denne dagen skal brukes til.

Jeg hentet hekletøyet mitt ut. Heklet et par runder på det, mens Esther var opptatt med å grave ned og dekke godt over et bein hun har.

Det bytter plass mange ganger i løpet av en dag. Det er tydeligvis hennes jobb om dagen. Også bli med meg på tur da selvfølgelig. Det er hun god på. Jeg håper vi klarer en tur igjen i dag.

Nå måtte jeg ta en pust i bakken. Jeg har vasket alt inne på toalettet, utenom tak og vegger da. Det tar på å stå så mye med hodet ned og rompa opp.  Sånn er det når man ikke kan sitte på huk og ikke kan stå på knærne. Tungvint, men det går da på et vis.

Om en halv times tid skulle det visst stikke noen innom her en tur.  Jeg får sette på mer kaffe og gjøre det klart på bordet ute. Fikse litt på meg selv også kanskje. Jeg rekker det .

Så får jeg se etterhvert hvor mye jeg klarer å få gjort av det jeg har satt på planen.

Ha en fin fredag da😙

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg