Rolig start og premie i posten

Reklame | Poster Store

Jeg har fått en fredeligere start på dagen i dag. Kaffekopp, hekling og funderinger over hva som blir dagens gjøremål. 

I går ble det avtalt at jeg skulle ned til Hokksund en tur i ettermiddag og utover kvelden.

Min svigerdatter skal lage vårruller i dag, og hun hadde visst lurt på om jeg kunne hjelpe henne med kjøkkenmaskinen hos min mor. Hun liker foreløpig ikke å bruke den alene. Ikke så rart det da, når hun aldri har brukt sånt utstyr før.

Jeg får høre etterpå om hun begynner før jeg har anledning til å reise eller ikke. Det kan nok hende hun synes måten hun er vandt til å gjøre det på er like greit.

Hvis hun begynner før jeg har tid til å komme blir jeg nok like godt hjemme. Jeg har nok å gjøre her uansett. Og i morgen reiser jeg på den årlige hytteturen med noen av mine tidligere arbeidskolleger. Det blir koselig og se dem igjen. Der blir jeg over natten, så jeg bør prøve å rekke over et stykke med gressklipperen i dag.

Vaskemaskinen har jobbet seg ferdig nå mens jeg har tatt et par heklerunder og telefoner. Jeg kan henge klesvasken ute under tak. Det er ujevnt vær her i dag. Kommer noen regndrypp innimellom sol og skyer.

Jeg får ikke planlagt så mye mer foreløpig nå da. Jeg må vite om det blir Hokksundtur eller ikke først.

Men se her du! Disse kom i posten denne uka.

Jeg var så heldig å vinne en giveaway på cathrineruth.blogg.no . Jeg leser hennes blogg nesten daglig. Vi har veldig mange felles interesser og hobbyer. Gå inn å ta en titt på bloggen hennes da vel. 

Jeg skal gå inn i nettbutikken der bildene kommer fra.. Poster Store.. å se om jeg finner rammer til dem der. De passer fint på kjøkkenet. 

 

Jeg detter ut av planene mine når mannen plutselig kommer hjemom her. Dette innlegget tok lenger tid enn beregnet. Har i hvertfall spist for andre gang i dag nå da. Og nå må jeg få klærne ut til tørk.

Ha en fin sommerdag😙

 

 

9 kommentarer
    1. Åh så koselig å lese. Dette gjorde meg veldig glad å lese. Håper du får masse glede av dem. Jeg syntes de var så nydelige. ❤ ønsker deg en flott dag videre og tusen takk for at du er en trofast leser. Det betyr så mye for meg. ❤ Kos deg på hyttetur. 😊

      1. Bare hyggelig😊 Syns du har en koselig blogg..og vi har så mange felles interesser. Jeg skal henge bildene på kjøkkenet. Tusen takk igjen 😊
        Ha en fortsatt fin dag du også. Jeg skal kose meg på hyttetur i morgen😊

    2. Idyllisk bilde med rolig atmosfære øvest her.. Også så koselig å vinne fin premie da <3 Har aldri laget vårruller..men har jo smakt..veldig godt ! God helg og klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg