ROLIG LØRDAG

Det ble veldig tidlig kvelden på oss i går.  Vi var like trøtte begge to og så  ikke noe poeng i å tvinge mer ut av dagen. Vi sovna før ni. Det var bare deilig.

Det merkes at det er færre  timer med dagslys.  I natt skal vel klokka stilles tilbake også, hvis jeg ikke tar helt feil? Da blir det enda tidligere mørkt.

Det er bra jeg har nok inne-hobbyer å sysle med. I dag har maleriet kommet opp på veggen i glass og ramme. Det ble fint med svart ramme der jeg hang det. 

Jeg har sett på en del you tube videoer nå, for å få noen idéer til neste maleri.

Det tar sin tid før jeg får bestemt meg. Jeg måtte få hodet over på noe annet ei stund. Så da ble det en times tid med øynene lukket og lydbok på øret.

Så ble det enda en liten kaffeskvett og til slutt tok jeg rett og slett ei tenkepause over vaskebøtta. Nå lukter det rent og godt ute på kjøkkenet.

Da gjenstår det å se da, om det blir maling, lydbok eller bare tv-titting utover kvelden.

Ha en fredelig lørdagskveld😚 

5 kommentarer
    1. Fint med innihobbyer ja 🙂 Og bildet ble veldig fint 🙂 Stemmer, klokken skal stilles. Jeg merker ofte lite forskjell når det skjer 😀

      1. Takk😊
        Jeg syns jeg merker det veldig godt jeg, når det plutselig blir enda en time tidligere mørkt. Men, men…sånn er det bare. Godt med innehobbyer da i hvert fall😊

    2. Bildet kom på sin rett plass:) Ja, det er mye ideer på you tube og også Pinterest. Kunne tenke meg å prøve mye også, men tiden og kapasiteten strekker ikke til:)
      Men du er flink!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg