RØD

Formen er ganske på bånn i dag. Men vi satt såvidt ute med en kaffekopp før sola forsvant bak åsen.

Jeg kom på utfordringen til Frodith der jeg satt og kikket meg rundt. Uthuset og stabburet er rødt, og en kartong med H-melk til kaffen sto på bordet. Den er også rød. Hmmm… fargen må bli RØD i dag.

En annen ting som er rødt er blod. Som også har med dagen å gjøre her i dag. Nemlig et blodtrykk som er alt for lavt,

Jeg måtte sjekke det i dag siden det bare sveiver i hodet og jeg er nødt til å stå stille å holde meg fast ei stund hver gang jeg reiser meg opp. 

I går hadde jeg stort sett en fin og ganske virksom dag.

I dag tålte jeg ikke dusjen engang. Måtte kaste i fra meg telefonen jeg var i for å fly etter spybøtta, rett etter peset med dusjing og tørking 

Vi har tydeligvis løpt om hverandre på do i natt. Så hele greiene kan kanskje ha noe med det å gjøre.

Jeg må bare bli liggende under dyna til i morgen.

Da er det en ny dag, med nye muligheter OG NYE FARGER 😃

Ønsker deg en fin kveld😚

 

#rød #fargeutfordring #blodtrykk

 

10 kommentarer

Siste innlegg