RASKT OG GODT MIDDAGSTILBEHØR

Da ble det en improvisert middag igjen i dag.

Jeg fant lammelår i skiver i fryser’n. Og poteter hadde jeg kjøpt inn til helga. Hadde ikke lagt noen spesielle middagsplaner hverken for i går eller i dag. Men tenkte at poteter er i hvertfall kjekt å ha på lur.

Saus gadd jeg ikke å begynne med, da jeg holdt på med flere ting på en gang her akkurat da jeg skulle lage middagen. MEN… jeg fant en boks med tomatbønner! Den gikk i steikepanna med noe av sjyen etter bruningen av lammeskivene. Fylte på med en passende del av en pose frosne grønnsaker, grovhakket hvitløk, og purre. Pluss en liten dæsj salt.

Det putret ei lita stund til grønnsakene var varme. Og vipps så hadde jeg tilbehøret klart. 

Ser det ikke godt ut??

Vi syns det var godt begge to her i huset. 

Kan jo brukes til det meste dette da. Hvis man liker bønner vel og merke.

Ha en fortsatt fin kveld 😙

 

6 kommentarer

Siste innlegg