RASK OG GOD KVELDSMAT

Vi var så sulnte da vi kom fra butikken tidligere i kveld, så noe raskt og enkelt måtte ordnes i en fei. Jeg hadde  kjøpt med ei pakke med fiskeburgere. Ok…tenkte jeg, det går fort i steikepanna. Tar de bare på noen brødskiver. Hjemmelaget gressløkpesto hadde jeg jo, så jeg smurte et tynt lag med det på skivene.

 

Fiskeburgerene over pestoen og tilslutt dressing på toppen.

Synd jeg ikke hadde et par røde tomater fra hagen i dag. Da hadde det blitt helt perfekt. Men god kveldsmat med mye smak ble det, selv uten Norges beste tomater😁 Nå er jeg god og mett, og stup trøtt.

Så da vil jeg ønske alle der ute en god natt😙

#kveldsmat #lunsjforslag #gressløkpesto

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg