RASK MAT OG EN FILM

Her ble det en rask middag og en film i ettermiddag.  Har ikke kommet så langt som til strikkingen enda. Ikke løper strikketøyet fra meg heller.

Mannen min fikk omelett på brødskiver, mens jeg med min diett, fikk stekte poteter og gulerøtter til omeletten. Det hadde jeg igjen fra gårsdagens middag.

Filmen vi så på, eller som jeg så på var “Escape from Alcatraz” . Mannen sovnet fra den, han hadde sett den før så det var ikke så farlig. Det kan nok hende jeg også har sett den en eller annen gang for mange år siden. Men jeg husket ikke mye av den i så fall.

 

Nå er jeg sulten igjen. Jeg må bake brød til meg selv. I dag slipper jeg ikke unna dét.

Fortsatt fin kveld til deg😙

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg