Prøver meg på ett nytt bakverk i dag.

I dag skal jeg bare være hjemme å nyte dagen. Leligheten har fått en runde med støvsugeren. Har tenkt meg frem med vaskefilla også etterhvert.

Jeg hoppet over frokosten og fikk i meg 2 kopper kaffe i stedet. Men nå har jeg vært oppe i så mange timer at jeg ble nødt til å ha noe mat også.

Det ble toast på meg i dag. Laget av gulrotbrødet jeg bakte for ei stund siden pluss en rest av stekt krydret kylligfilet i biter som måtte spises opp, og ost selvfølgelig. Godt med alt av rester man kan få ut av kjøleskapet før det blir ny ukeshandel. 

 

Jeg tror jeg rett og slett venter med storhandelen til i morgen. Jeg var jo innom og kjøpte en hel nygrilla kylling i går, og den har jeg halvparten igjen av. Masse grønnsaker har jeg i kjøleskapet også. Så i kveld skal jeg kose meg med noe av det…..og forhåpentligvis ferske Franske baguetter.

Det er det jeg har funnet en oppskrift på, og som jeg prøver ut nå. Akkurat nå får deigen en siste runde av Mr. Kenwood.

Så gjenstår det å se da, om det blir baguetter av dette til slutt. 

 

KOS DEG MED FREDAGEN ❤️

 

13 kommentarer

Siste innlegg