POSITIVE TING I DAG

Hvor ble det av vårværet?? Jeg prøvde med med kaffen ute, men det ble litt kaldt gitt. Og plutselig begynte det å hagle også. Men jeg fikk tatt et par viktige telefoner mens jeg satt der. Og det var godt å få gjort.  Så slipper jeg å tenke mer på det i dag. Nå mens jeg satt her og skrev på innlegget ringte den ene sønnen min også.

Han var sprudlende fornøyd og full av energi sa han. Han lurte på om han skulle ta med mora mi og komme på besøk en dag jeg er klar for det. Og det var jo koselig. Jeg sa de kunne komme en dag over helga.

Det er en spesiell middag de har lyst på begge 2. Nemlig den Her 😊 Den er grei å lage til flere personer.

 

Samtidig kunne han ta med noe søppel som skulle vært på dynga og kjøre det dit for oss. Det ble jeg veldig glad for.

Han flyr fort opp og ned i humøret han som jeg. Så jeg blir litt lettere i hode hver gang han ringer og har det bra… Og motsatt når han sliter. Selv om han er voksen er det ungen min uansett .

Og som sagt klarer jeg ikke noe som stresser meg opp. Denne nedturen jeg har hatt nå har ingenting med han å gjøre . Jeg bare ramler ned i mørket helt uten grunn stadig vekk.

I dag skal jeg ikke legge noen planer, bare gjøre det jeg finner ut etterhvert. Forhåpentligvis blir det et eller annet ut av dagen.

Ønsker alle en fin dag❤

 

#håp #ikkestresse #middag #besøk

 

 

1 kommentar
    1. Kaldt her også. Du får ta det med ro og ikke stresse. For det er ikke greit. Takker ikke stress jeg heller. Sliter.. 🌷Men ha en fin kveld..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg