PLENKLIPP IGJEN

Mannen hadde klippet masse av plenen før han reiste av gårde i dag tidlig.  Syns nok jeg hørte duringen av klipper’n i noen våkne øyeblikk.  Jeg har ikke stått opp skikkelig før veldig langt på dag…igjen. Jeg holdt det gående veldig lenge i går. ( sov ikke skikkelig før halv 4 tida i natt) Surdeigsbrødet ble tatt ut av ovnen en gang etter klokka 22 i går kveld. Og etter det ble jeg liggende å se på forskjellige idéer til kjoler.

Jeg kommer vist aldri i gang med å klippe og sy. Det er alltid noe annet jeg må gjøre først når jeg er på beina. I dag er det plenklipping.  Jeg må være flink å ta mest mulig mens mannen er avgårde i dag. Han kan ikke ta hele denne tomta med plen alene hver gang. Han har annet å gjøre han også. Og forresten tar vi det som trening. Man blir ikke så rent lite svett av denne klippinga og tømminga av gress. Og i morgen er det meldt regn.  

Nå er jeg ferdig med en halv times pause, så jeg får begynne på en ny halvtime meg jobb. 

Ha en fin kveld😚

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg