PLASKREGN I GÅR KVELD

Da vi gikk inn for å spise kveldsmat i går kveld hørte vi, over lyden på tv’n, at det begynte å sprutregna ute. Såpass mye at vi måtte sette oss ut for å se på det etter maten.

Vi har varmelampe med lys over uteplassen vår. Så der er koselig å sitte og se på all slags vær. Liker meg ute med torden og lyn også jeg. Det syns jeg er spennende å se på. Men det var det dårlig med i går kveld. 

Se hvor lyst og koselig vi har det under tak og lampe. Og se på det været vi kan sitte og å se på. Det fosser ut av takrenna.

Jeg var litt redd for hvordan det skulle gå med planter og blomster.  Men de har klart seg fint.  For øyeblikket har de sola å strekke seg etter. Er litt usikker på om de får ha den i hele dag, for mørke skyer truer litt her og litt der.

Jeg er alene hjemme noen timer i dag.  Alenetid er viktig.

Jeg er i hvertfall veldig avhengig av alenetid. Så i dag skal jeg bare pusle rundt med mitt.

Ha en fin dag😚

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg