PLANTER.

I går tok jeg med noen avlegger fra en av praktspraglene mine ned til min mor. Og hjem igjen fikk jeg med meg avleggere fra fredsliljen hennes. Tenkte jeg kunne prøve å se om det går an å få en ny plante eller to ut av dem. Jeg har også tatt avleggere fra min forvokste monstera for ei god stund siden. De står fortsatt i vann og nå kan jeg se bittesmå røtter begynne å komme på dem.

Også har jeg drøyd og drøyd med å dele disse blomkarsene i to urner. Jeg har for mange i ei potte her. De blir kjempestore etterhvert.

 

Denne frøposen kjøpte jeg i fjor. I høst gjemte jeg på mange frø fra plantene, så i år har jeg sådd av hjemmeproduserte frø. Det er ganske stas.

I dag er jeg nødt til å ta meg av alle disse plantene.

Ha en fin dag ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg