PLANTENE OG ROMANEN SKAL VOKSE I DAG

Nå har mannen reist avgårde en tur. Så jeg skulle få noen timer helt for meg selv. Nå har det vært så folksomt rundt meg noen dager at det blir veldig godt 😊

Vi har vært ute i solveggen alle sammen noen timer. Dino,mannen, jeg og noen av plantene. Så nå gror det i krukkene, og jeg skal se om jeg får det å gro frem litt nytt innhold til romanen min. Eller innholdet har jeg for det meste klart. Det er bare å få formulert det noenlunde riktig. Og leve meg godt inn i det som skjer .

Denne stakkars basilikumen prøver så godt den kan å vokse seg stor og sterk ut fra et par små stilker. Det er alt den hadde som utgangspunkt . Og sånn skal også romanen min vokse seg frem. Sakte men sikkert skal det bli noe ut av den etter som tiden går😊

Jeg gleder meg til å se både planter og roman utvikle seg🌷😊

Ha en strålende dag😊

 

#planter #sol #roman

2 kommentarer
    1. Spennende å skrive roman da 🙂 Fra ingenting blir det noe liksom. Jeg hadde ikke klart en hel roman, men å lage noveller liker jeg 🙂

    2. Kanskje det hadde vært bedre for meg også😊 Men jeg har veldig lyst til å få til dette. Og det blir fort mange sider skjønner jeg, med hele historien jeg vil ha frem😑

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg