PLANLØS SØNDAG

Her skal det bare slappes av i dag. Mannen er vist ikke helt i form, og jeg for min del har hatt vel mye folk rundt øra de siste 2 dagene. Så i dag skal det bli godt å gjøre ingenting…eller bare det jeg har lyst til . Først og fremst skal jeg pakke meg inn i dyna på sofaen og lese til jeg antagelig sovner en liten dubb igjen. Det skal bli godt.

 

Var nok overtrøtt da jeg skulle sove i går kveld, for jeg har vært mye oppe og tråkka i natt. Det ble sikkert for mye besøk over for lang tid hele gårsdagen. En idé har jeg jo om, og hvis jeg skal gjøre noe i dag. Og det er å komme meg ut i skogen for å lete etter kantareller😊

Her er siste fangst.  Ikke mye å skryte av😉. Håper jeg er mer heldig i dag.

Mannen sa han kanskje ville være med, og det blir jo koselig. Det blir mange fluer i ett smekk. Tur, frisk luft, Dino får tur og soppfangst😁.

Da begynner jeg med å kose meg med lesing først, så ser jeg hva dagen bringer etterhvert.

Ha en fin Søndag, med eller uten planer❤

 

#søndag #fred #stilllhet #avslapning

 

2 kommentarer
    1. Det er kjempegodt med slike dager også, for man trenger det i en hektisk hverdag.

      Min dag har også bestått av å slappe av. Gikk meg en tur etter nyhetene på TV. Godt å få rørt på seg.

      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Godt med en rolig dag innimellom. Vi fikk et par rolige, gode dager i helga.
      Gikk en lang tur i går, lagde god middag. Ellers bare slappet vi av.
      Trengte det nå. 🙂
      God mandag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg