PÅSKEVÆR

Her våkna jeg til påskevær i dag. Litt for langt på dag, men,men…

Det kom besøk til mannen akkurat i det jeg hadde fått på meg klærne. Så vi har sittet ute og nydt sola med kaffe og appelsin i påskestemningen. Jeg har løpt litt ut og inn da. Ordna litt med oppvask, og prøvd og forstå litt mer av skriveprogrammet jeg bruker på pc’n.

Syns ikke det er helt enkelt jeg. Men så har jeg heller aldri brukt noe sånt. Det kommer vel inn noe lærdom etterhvert håper jeg. Kjenner jeg blir litt motløs. Jeg får bare skrive som jeg har gjort, og finne ut av ting underveis. 

Det kommer til å ta flere år før det blir noen roman ferdig her. Men etter det jeg har skjønt er ikke det helt uvanlig.

 

Snøen ligger fortsatt i hagen hos oss, men det smelter litt for hver dag som går. Heldigvis😊

Buskene prøver alt de kan å bryte seg frem fra snøen. Jeg tror de lengter etter bar bakke de også.

Ha en fin dag.

 

 

#snøsmelting #vår #påskevær #roman

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg