Påskevær, ut på tur.

Jeg har gjort det!! Jeg har kommet meg ut på tur med Ester for første gang siden hun kom hit. Det var ingen problemer med å ha henne i bånd. Til og med å gå med gummistøvler på glatta gikk fint med henne. 

Men jeg går ikke den veien der igjen før det er helt isfritt. Her hadde jeg allerede stavret meg langt og mer enn langt nok på alt for glatt føre. Så å snu var ikke noe alternativ.

Jeg måtte bare belage meg på å gå videre, og komme meg ut på asfaltvei etterhvert.

Et stykke videre på skogsbilveien ble det bedre.

Her var det deilig å gå i sola. Skikkelig påskevarme.

Litt lenger fremme var det et stykke med snø og is igjen, før jeg kom ut på asfaltvei. Derfra kunne jeg rette snuta hjemover på trygg grunn. 

Denne runden er på 2,3 km og var mer enn lang nok for meg i dag.

 

Hadde det ikke vært for de små oppoverbakkene hadde det gått helt greit. Men i dem holdt jeg på å kaste opp et par ganger.

Jeg er veldig glad jeg tok turen ut i iallefall.  Etter å ha fått igjen pusten og riktig ansiktsfarge, smurte jeg meg mat og spiste ute i finværet.

Mens Ester også var fornøyd med tur, og kosa seg i fred og ro i en egenvalgt stol med pute i.

Ha en fortsatt fin dag😚

 

4 kommentarer
    1. Topp dag hos deg – bare til nyte flere slike turer. Men gå på glatta er ikke greit..
      Håper det smelter mer og mer på dagen! Kos deg med kvelden..Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg