PÅSKEVÆR OG ÅRETS FØRSTE UTE-MIDDAG

Dette har vært en flott dag. Sola har varmet og vi har hatt besøk av svigerforeldrene mine.

De kom med 2 nye godstoler til oss. De ble satt i den lille stua vi hittil ikke har brukt. Dino har tatt i bruk, og rett og slett brukt opp sofaen vi hadde der borte. I går var mannen i skikkelig vigør og fikk kastet den ut. Tilogmed pusset vinduene der inne. Og støvsugd gulvene. Rett og slett fjernet alle spor etter Dino der inne. DET var godt det!! Nå skal jeg ta i bruk den stua selv. Det er mye lysere og triveligere der. Der kan jeg sitte å se ut et stort vindu mens jeg strikker i ordentlig lys. Jeg gleder meg til å ta den i bruk. Må bare ordne litt til der først.

Vi har sittet ute ei god stund med besøket, kaffe/te, strikketøy og skravling. Og da de hadde reist begynte det å bli middags tid. Så jeg satte i gang med den. Det smakte ekstra godt å spise den ute i sola. 

I går var mannen også hjemme hele dagen. Da fikk vi besøk av en av onklene hans. Sola og været var med oss da også. Så kaffe og besøk foregikk på terrassen i går som i dag.

I kveld skal jeg ringe min mor å høre om hun vil ta en tur i morgen. Er litt usikker på været, men i tilfelle det ikke blir like fint som det har vært får vi heller satse på middag inne…på hver vår side av spisebordet.

Jammen kan det se ut som vi ser folk i påsken. Min venninne kommer også en dag. Da blir det pinnekjøtt. Det har vi bestemt.

  Det blir en fin påske det.  Nesten som normalt. Jeg syns uansett det er best å være hjemme og kose meg. Det er så deilig, fredelig og godt å sitte ute her. 

Ønsker alle en fortsatt fin påske😚

1 kommentar
    1. Ser ut som en flott dag! Her er jeg ASOSIAL som det går ann å få blitt…
      Går turer – det er det jeg gjør. På steder med lite folk. Ha en fin kveld…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg