Påsken er slutt og jeg tar livet med ro.

I går tok jeg livet helt med ro. Var grytidlig våken, men gjorde ikke noe fornuftig. Det gikk i krimbøker, en fryktelig sein frokost, og først utpå kvelden ble det middag. 

Jeg sov en time eller to på dagen også. Butikkturen etter påske skal jeg snart ta nå.  Orket ikke å lukke opp døra ut engang i går.

Mandag var jeg på påskens siste utflukt. En tur til en av mine venninner. Jeg fikk festet en del tråder i strikkegenseren min mens vi satt der og skravlet.

Fikk servert rykende fersk brownies-kake nesten med en gang jeg kom, og et par kopper espresso. Da holdt jeg meg våken ei stund.

Vi ble enige om hva vi skulle finne på denne måneden. Vi har jo en avtale om å finne på noe én gang hver måned. Denne gangen var det jeg som kom med forslag. En tur til Oslo med tog,  og gå en tur et spesielt sted jeg har har hatt lyst til veldig lenge. Nemlig langs Akerselva. Jeg har sett så mange fine bilder derfra her inne på blogg.no. At man får inspirasjon til både det ene og det andre ved å lese blogger er helt klart.

Nå gleder vi oss begge to til Oslotur den siste uka i denne måneden. Inntil da håper jeg at formen blir bittelitt bedre. Det er ikke mye futt og fart her for tida. Skal ta flere blodprøver om ei uke. Fikk svar på allergiprøver i dag. Jeg hadde ingen allergi. 

Før jeg reiste hjem til meg selv var jeg så heldig at muligheten bød seg til et lite besøk innom hos datter, svigersønn, og barnebarn. Det er ikke ofte den sjansen byr seg, og at alle er hjemme på en gang. Så da har jeg fått tid sammen med alle mine, pluss venninner denne påsken.  Herlig…😊 

 

 HA EN FIN KVELD ❤️

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg