PÅSKEKOS

Endelig har jeg fått ei god natts søvn igjen. Det merkes godt i kroppen og hodet.

Så i dag har jeg sittet ute i sola ei stund på dagen. Kosa meg med strikketøy, og lydbok på telefonen. Deilig!! 

Nå er jeg snart klar til å begynne på ermene på denne toppen. Det har gått tregt med alt den siste uka. Uten søvn blir ingenting bra.

Mannen kom tidligere hjem i dag enn han har gjort i det siste.  Nå trenger han noen påskedager hjemme for å slappe av. Hvile armer, bein og rygg som ikke har det godt nå.  Det blir bra å ha han hjemme noen dager. 

I kveld har vi kosa oss med hjemmelaget kjøttpudding. 

 

Jeg har ringt med dattera mi tidligere i dag. Da anbefalte jeg henne å lage dette til middag en dag  Det er helt sikkert noe ungene kommer til å like. Og mye enklere enn å stå og steike farsekaker i steikepanna.

Jeg blander frosne grønnsaker og osteterninger i farsen, før jeg legger den i ei brødform og steker den i vannbad på 180 °C i 1-1 1/2 time. 

 

Nå skal jeg slappe av og lese noen blogger, før det er natta på meg.

Ha en fortsatt fin kveld😚

 

 

#påskekos #kjøttpudding #middagstips #middag #dagens

4 kommentarer
    1. Ser helt nydelig ut. Har ikke fått prøvd meg på denne kjøttpuddingen enda jeg..men må få gjøre det.
      Genseren blir fin..spennende mønster altså.

    2. så deilig å kunne sitte ute og strikke og spise,her nytter det ikke å tenke på å hente frem utemøblene ennå,det har meldt mye regn og mer snø i uken som kommer.Koslig å strikke ,att det tar tid gjør jo ikke noe,tenker det er viktigst å kose seg når en sitter med det :=) ha en fortsatt fin påske

      1. Det har vært kaldt og blåst her et par dager også nå..
        Jeg koser meg med strikketøyet mitt. Det er sant…det blir ferdig da det blir ferdig😊
        Ha en fin dag😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg