Pakker i posten…inneholder reklame

Reklame | Hobbii.no Norske Serier

Endelig kom pakken fra hobbii 😁 med garnet jeg har venta på. 

Jeg bestilte det for å strikke flere sokkepar. Men jeg ombestemte meg og strikker ei jaktlue til mannen, med harepuser på, av det grønne og hvite. Jeg satt en kveld og tegnet mønster. Det blir spennende. Så kan jeg få sokker av de andre fargene.

Kan hende jeg må forte meg å bestille enda  mer. Det er nemlig TILBUD på masse av garnet der nå😎😎. Men før jeg begynner på lua skal jeg være flink og strikke ferdig sokkene jeg holder på med.  HA EN FIN KVELD… JEG FIKK DET TRAVELT HER NÅ, ÅPNA PAKKA DA JEG KOM FRA BUTIKKEN NÅ NYLIG..

Ps. Pluss at jeg fikk ei bok i posten i dag  også. Fra Norske serier

Lydias løfte.. en miniserie på 3 bøker.

 

 

8 kommentarer
    1. Jasså, du også. Står en diger pose fra hobbii her. Bestilte masse salgsvarer både derfra og fra garnius. ( kommentaren er IKKE sponset reklame..hehe). Jeg strikker i vei her.

      1. Hehe.. vet ikke om jeg blir sponset jeg heller. Men skrev at det var reklame for sikkerhet skyld. Er litt usikker på hvordan det gjøres. Men uansett da…pakker og garn er ALLTID spennende❤💛💚💙

    2. Så kjekt med garnpakke 😀
      Og den lua høres artig ut 😀
      Her er jeg i ferd med å feste tråder på den grønne kjolen jeg har strikket. Så skal den dampes og så kommer jeg sikkert til å nevne den i bloggen etterhvert 😉 Jeg har jo lagt ut oppdateringer jevnlig 😉
      Det er alltid kjekt å begynne på noe nytt, så jeg håper du legger ut noen inspirasjonsinnlegg av lua når du er i gang med den ♥

    3. Åååå, så masse fint garn. Moro med salg. Jeg også har brukt dette stedet til å handle garn. Men en stund siden nå. Liker også bomullsgarnet til klutestrikk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg