På rett vei igjen med søvn og turer.

Jeg er på rett vei igjen med søvnen. Får noen timer i løpet av natta i det minste, og det hjelper.

I går gikk dagen med til tannlegetime,  gåtur, en liten pause hjemme, kjøretur, og enda en gåtur. Var sliten da kvelden kom da gitt.

Nå er jeg ferdig hos tannlegen for i år. Det er godt å tenke på.

De 2 turene i går ble til sammen ca 4 km. Jeg finner stadig nye veier å gå. I går kveld fant jeg enda én. 

Her kan jeg velge å gå ei runde i stedet for samme vei tur/retur. Jeg liker best å gå runder, så da ble jeg fornøyd.

I dag har jeg vært ute på én lang tur. Jeg sanket 4,3 km på Stravaen….JIPPI !!! Jeg kan  klare 50 km denne måneden også, nå som jeg har dratt i land over 8 km på 2 dager.

Jeg gikk opp til Blaafarveværket i dag. Isen er i ferd med å smelte på elva Simoa.

 

Her er den gamle broa over Haugfossen.

 

Den er helt fra 1837.

Det begynner å bli ei stund siden noen sto sleit og bygde denne her.

Jeg gikk ikke over den i dag. Jeg gikk opp til Nymoen i stedet. Det er også et sted jeg ikke har gått før.

Der fant jeg dette gamle huset midt i et byggefelt. Jeg elsker gamle hus. Så dit opp skal jeg en tur igjen når sommeren kommer. Da ser det ut til at man kan få gå inn der å se. Så spennende. Denne plassen hører til Blaafarveværket. 

 

Det var enda ett like gammelt hus der oppe som jeg gikk forbi. Det ble ikke foreviget med bilde denne gangen. Jeg satser på at jeg vil klare denne turen flere ganger utover våren og sommeren.

Det var godt opp i høyden jeg kom i løpet av turen. Så jeg har klart masse oppoverbakke i dag.

Jeg er storfornøyd med bragden og skal kose meg med strikketøyet ei stund nå. Det ble en stor kopp med varm te da jeg kom hjem fra turen. Middagen får vente ei lita stund.

Jeg er på rett vei med søvn og turer igjen.

 

HA EN FIN KVELD ❤️

 

4 kommentarer
      1. Tusen takk 😊 Nå har jeg hatt flere netter med stort sett nok søvn i strekk. Helt utrolig 👍. Og turer blir det nesten daglig. Det er ikke mange dagene nå som jeg ikke får det til 😃
        God helg til deg også 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg