På plass i Hokksund.

Jeg klarte å stå opp til vekkeklokka i går. Det var tidlig til meg å være, men med frisørtime i Hokksund kl 11 var det bare å knekke seg ut av senga. Sove kunne jeg heller gjøre seinere på dagen. Jeg rakk både dusjing og pakking før jeg dro avgårde. Og da jeg kom til Hokksund var jeg såpass tidlig ute at jeg rakk å kjøpe meg et beger med salat på Spar, og sluke den i full fart. Jeg begynte å bli sulten, og jeg hadde tross alt 2 timer i frisørstolen i vente.

Jeg tror ikke magen rakk å kjenne at den ble mett i farta. Den reagerte bare med å bli vond etter en times tid. Kan si det sånn at jeg stoppet ikke innom noen steder på veien bort til min mor etterpå. Resten av dagen gikk med til hyppige dobesøk og stadige smådubbinger på sofaen. Jeg var så trøtt så trøtt, at jeg vet ikke hvor mange ganger jeg sovnet i fra tv- programmene vi så på. Middag orket jeg ikke å tenke på, så det ble det ikke noe av i går.

I dag har jeg vært nede i fryseren og funnet noe. Så i kveld blir det middag. Jeg ble vekket av at begge sønnene mine sto ute i gangen og gjorde seg klare til fisketur. Det går ikke så veldig stille for seg når det er noe de styrer med. Så det er vanskelig å ikke våkne i ståheien. Greit nok ….det var på tide å stå opp så det kunne bli noe ut av dagen.

Frokosten ble sein. Den er vi nettopp ferdig med. Jeg har hatt et par telefoner som har tatt noe av tiden, og jeg har strikket litt. Yngstemann venter på sokkene sine.. Fyr i ovnen har vi fått til her i dag også. Jeg får ut å hente inn mer ved ser jeg. Sola skinner og det er varmegrader ute, med det er godt å fyre i ovnen likevel. Det gir så lun og god varme.

 

Nå får vi se hva vi finner på resten av dagen.  Jeg blir nok her noen dager vil jeg tro.

Ha en fin onsdag😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg