På overnatting i helga.

Jeg har ei venninne som har bursdag i dag. Så i helga var det tid for en liten markering av dagen. Ingen av oss hadde så veldig behov for en tur ut på byen, så vi bestemte oss for å ta det helt rolig hjemme hos henne. Med god mat og drikke, og masse skravlings. 

 

Vi ble sittende oppe til klokka var rundt halv 3. Jeg hadde bestemt meg for å bli til dagen etter så da hadde ikke klokka så mye å si. Vi hadde det helt fint der vi satt vi. Og merkelig nok var jeg ikke helt gåen da vi bestemte oss for å ta kvelden. Jeg sov som en stein til jeg våknet av meg selv rundt 12-tida. Det var godt. Formen er endelig på rett vei igjen.

Fin utsikt fra verandaen hennes i Krokstadelva på nattestid. Den er enda bedre på dagtid. 

 

Det ble en kopp kaffe og noen få runder med strikketøy før vi spiste frokost og lunsj i ett. Den glemte jeg å ta bilde av. Enda det var rene hotellfrokosten. Pytt i panne, stekte egg, og loff. Deilig mat.

Litt utpå ettermiddagen ville jeg ta turen hjemover igjen. Det var meldt ufyselig vær med masse regn utover kvelden og jeg ville komme meg helt hjem før det kom. Innom mora mi en tur skulle jeg også. Så vi tok farvel for denne gang.

I Hokksund, hos mora mi var verandaen overfylt med snø etter et forferdelig snøvær som hadde vært tidligere i uka. Jeg bestemte meg for å prøve å få bort en del av den, før mildværet kom med regnet. Da blir all snøen blytung og fjerne. Og sikkert alt for tung for verandaen også.

I 2 omganger var jeg ute å holdt på det jeg klarte av gangen. Faktisk var det deilig å få brukt kroppen litt igjen. Og jeg klarte ganske så mye syns jeg, og var i grunnen godt fornøyd med meg selv da jeg dro derfra.

Det ble ikke så mye av været i går kveld, men mildere ble det og det kom litt regn seint på kvelden og i natt. Kanskje det værste kommer denne kvelden og natta.

Jeg har sikra meg med mat og det jeg trenger her i huset i tilfelle det blir for ille på veien noen dager. 

 

ØNSKER DEG EN FIN KVELD ❤️

 

2 kommentarer
    1. Det er alltid koselig å treffes, og ikke minst feire bursdag 😊 Jeg er ikke så glad i gå på byen lenger, og trives nok best hemme hos 😉 Ser ut som dere hadde mye kos på bordet. Ha en fortsatt fin kveld, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg