OVERNATTING I HOKKSUND IGJEN.

Akkurat nå er jeg med min mor for å hente min svigerdatter på jobb på Høvik i Lier. Her knipset jeg bilde mot Drammen mens vi ventet. 

Masse lys i mørket. Det er nok små epletrær som står i forgrunnen her. Ikke så godt å se hva det er, men Lier er kjent for eplene sine. Så jeg går ut i fra at det er det det er.

Vi rakk å gjøre dagens ryddeplan hos min mor før vi måtte reise. Nemlig tømme alle hyllene i matskapet. Vaske, sortere, kaste og sette alt inn igjen i system. Men middagen vi hadde tenkt til å lage får vi ta i morgen.

I kveld blir det litt fra kjøkkenskapet. Betasuppe i pose, med kjøttboller i boks og en ekstra boks med erter og gulrøtter i. Fersk loff som tilbehør. Det får greie seg. Og det er ferdig på 15 minutter. Nå er vi hjemme igjen, så jeg får kaste meg over gryta med en gang. Resten av kvelden blir det TV.

 

 

Ha en fin fredsgskveld😚

5 kommentarer

Siste innlegg