ØVER PÅ HIMMEL OG HAV

I dag har jeg satt meg ned og malt på dette bildet. Det har stått lenge og ventet på nye strøk. 

Det er fortsatt ikke helt ferdig. Jeg må nok pynte mer på det hvis/om jeg skal bli førnøyd. Men jeg syns det er en god start.

Her har jeg øvd på fargeblanding også. Jeg har brukt basisfargene rød, blå, gul, grønn, svart og hvit. Ut av det har jeg fått mange forskjellige farger og nyanser.

Nå er det nok maling for i dag. Kanskje tar jeg noen strøk igjen i morgen. Disse bølgene er jeg ikke fornøyd med. Men det kan rettes på. Og da trenger jeg dagslys. 

Ha en fin kveld, hva enn du holder på med😚

6 kommentarer
      1. Takk😊
        Ha en fin lørdagskveld😊
        Jeg er litt treg med å svare på kommentarer og kommentere hos dere andre for tiden. Jeg har ikke orket å bruke så mye tid til blogg i det siste. Men noe har jeg lest da 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg