ØVE, ØVE, ØVE.

I går satt jeg ute med malingen min. Den har gått helt til hodet på meg. 

Det var passe temperatur ute på terrassen fra formiddagen og noen timer utover dagen. Og da fikk jeg skikkelig lys så jeg så alt mye bedre.

Det var roser jeg øvde på i går. Plundrer litt med penslene.  Jeg må nok ha flere størrelser og bedre kvalitet.  Det får komme etterhvert. Jeg får øvd på teknikken i allefall. 

Jeg holdt på i så mange timer at jeg så roseblader bak øyelokkene da jeg sovnet grytidlig i går kveld. Jeg hadde bare noen avstikkere fra malebordet med klesvask og vedstabling.

I dag måtte jeg opp tidlig. Mannen skal på jakt noen dager, og jeg har frisørtime i Hokksund klokka 14.00. Med bare en bil måtte jeg kjøres og leveres hos min mor her nede i Hokksund.

Her skal jeg bli til i morgen. Da blir jeg kjørt hjem utpå ettermiddagen en gang.

Malesakene er med.  Jeg har nemlig litt tid alene her nede før frisørtimen. Da rekker jeg å øve enda litt til.

 

Ha en fin mandag😚

10 kommentarer

Siste innlegg