Opptatt med ideer i dag.

Ja , det har jeg vært dag. Har funnet frem noe gammelt, som jeg skal se om jeg kan “renovere”. Da bobler det med aktivitet i toppen. Og den som egentlig er på lavgir for tiden. Det har gått ganske greit med den forsåvidt. Men beina derimot har stått og dirra da jeg vaska reint det jeg har planer om å trylle frem noe nytt av.

Utpå ettermiddagen var det slutt. Måtte inn å ta en hvil. Og jeg har ikke akkurat “stått på” for å si det sånn. Men, men … Hodet har ikke vært ullent før i kveld i hvert fall. I morgen skal jeg til legen og få kobla til blodtrykksmåler. Det skal bli godt å få sjekka hvordan blodtrykket ligger an. Det får jeg antageligvis greie på dagen etter.

Prosjektet mitt kommer sikkert til å dukke opp her bare der blir ferdig😊

Nå er det på tide og si god natt herfra😴

 

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg