OPPLADING TIL JOBB I KVELD

Ja, da er dagen for jobb kommet igjen. Jeg skal ikke begynne før klokka 16.00, men reiser herfra ved tre-tida.

Jeg har vært oppe og tatt en kaffekopp med mannen . Men nå har han og Dino reist avgårde en tur.Jeg har satt vekkeklokka på 13.30, og håper å sove litt til. Ellers blir det en veldig lang dag på meg. Er jo ikke hjemme igjen før midnatt, og ganske så mye krefter blir brukt innen den tid.

Det er helt greit å dra på jobb i dag, og treffe noen av kollegaene og kundene. Jeg skal bare være litt føre var, så kan det hende jeg ikke er helt ødelagt til i morra.

Da skal jeg nemlig i bursdag til det eldste barnebarnet og etterpå skal jeg sove over hos min mor. 

Jeg har lovet å bli med henne på sykehuset i Oslo. Hun skal ordne noe på øynene sine, og da må vi opp veldig tidlig.

Det betyr at jeg har noe på programmet 3 dager etter hverandre. Og jeg tror det er det som stresser meg opp noen ganger. Det at det er noe jeg vet at jeg må.

Det virker som det er roligere i hode mitt når jeg kan surre rundt i mitt eget tempo. Og vite at det jeg ikke får gjort den ene dagen, ja det har jeg faktisk mulighet til å få gjort dagen etter.

Nå får jeg ta en høneblund.

Ha en fin dag 😊

 

#jobb #arbeidsliv #opplading

 

4 kommentarer
    1. Da håper jeg jobbeøkta går/gikk fint og at bursdagsfeiring i morgen blir veldig koselig 🙂 Jeg må også ta ting i mitt tempo om jeg skal ha gode dager..noen ganger er det ting man MÅ..men ellers legger jeg minst mulig planer.. 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg