Oppgradert potetsalat.

Jeg er hjemme igjen, og vi skal grille i kveld.

Nå har jeg nettopp oppgradert en “First Price” potetsalat og satt den klar i kjøleskapet. Vi kjøpte nemlig en potetsalat til grilling tidligere i sommer som vi alle likte godt. Den var det mais og paprika i…..og kostet selvsagt mye mer enn en minst dobbelt så stor “First Price” boks.

Hvorfor ikke blande inn smakene selv? Enkelt og greit. Jeg tok med purre også. Det gir mye smak.

 

Bland, bland, bland…. og du har mye mer, og forhåpentligvis mye bedre potetsalat enn den lille boksen som var ferdig blandet. 

 

Kos deg med kvelden,😙

 

8 kommentarer
    1. Så kreativ og flink du er 😍 Kanskje jeg får litt arbeidsmot og inspirasjon av å lese hva du gjør …. Jeg har en sønn og barnebarn i Sigdal ! Litt unna meg som bor i Hjartdal 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg