OPPDATERING

Det gikk forsåvidt greit hos legen i dag.  Trykket var ikke så alt for høyt akkurat da selvfølgelig.  Men jeg hadde med de målingene jeg hadde skrevet opp i løpet av uka. Og hun gispet da hun så noen av dem. Vi testet blodtrykksapparatet jeg bruker hjemme og det virker som det skal. Fikk nesten helt like målinger med dét og det legen bruker.

(bilde lånt av pixabay)

Hun leste det legen på legevakta hadde skrevet… om den lave pulsen bl.a. Og var enig med han om å gå ned på betablokkere. Til og med enda et hakk ned enn det han foreslo. Så fra i morgen er jeg nede på 1/4 av dosen jeg har brukt de siste ukene😊 Pulsen er fortsatt for lav. Samtidig skal jeg prøve enda en annen type i stedet for den nye jeg fikk forrige uke. Egentlig samme type, men med et “etternavn”….Forte. Dobbel dose av den skal prøves ei uke nå, så er det ny time neste torsdag igjen. Hadde klippekort vært noe å tenke på tro???

Vi var innom hos min mor en tur etterpå . Noen timer. Fikk hilst såvidt på begge sønnene mine også . En bor jo der, og den andre stakk tilfeldigvis innom. Flaks😊

Vi spiste middag der i dag. Leverkaker.

Den ser litt stusselig ut den ene som ligger der, men til opplysning så måtte jeg ta til meg en til.

Det er ei stund siden jeg har spist leverkaker.  Spiste mye av det i matpausa da jeg var på jobb i butikken. Jeg syns det er veldig godt. Alle 3 “ungene” er glade i det også. Men mannen fikk rynker på nesa da han hørte om leverkaker..hehe. “Bortskjemten” fikk medisterkaker i stedet🙄. Skyld på meg sjøl sier jeg bare!!

Jeg har vært våken i hele dag. Rakk ikke det lille kvarteret jeg tenkte å lukke øynene før jeg dro, så jeg er temmelig sigen nå. Men det gjør ingenting. Nå er det kvelden og jeg har holdt ut dagen😊

Ha en fortsatt fin kveld😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg