OPP OG NED OPP OG NED

I dag har både kropp og sjel kræsja.  Skikkelig drittlei, men sånn er det.

Jeg har vært litt “flyvende” noen dager nå og da er jeg helt klar over hvordan det ender. Men jeg vet hvorfor , og må bare finne meg i det. Medisiner blir ikke aktuelt igjen. Da var jeg som en zoombi hele tiden. Foretrekker mye heller å ha noen overaktive perioder innimellom.

Det er både kroppen og hodet som jobber på høygir.  Selv om det er hodet som jobber hardest. Der klarer det ikke å roe ned noe som helst. Det er som 100 ting flyr igjennom og skal ha plass. Ting som skulle vært gjort og ting som setter seg helt fast der oppe.  Som nå disse dagene har det vært blogg, ideer til bok, ideer til blogg innlegg pluss en liten sveip innom hva jeg skal sy som neste prosjekt, pluss, pluss, pluss.

Og jeg har vært på jobb samtidig. Surra rundt for meg sjøl med varepåfylling fire det meste. Det er tryggest når hodet er et helt annet sted enn på jobb.

I dag er jeg helt rar i hodet og svimmel, og kroppen er som en sjelvende gelé klump. Jeg får bare skru av lyset , sette på tv’n og håpe på en liten lur.

Mannen er heller ikke så oppegående i dag.

Vi blir nødt til å ta det med ro begge to.

Mr. Kenwood har hjulpet meg med brøddeig idag da. Så da blir det i det minste ferske brød  til i kveld.

Ha en fin Lørdag 

 

#bipolar  #psykiskhelse #oppogned #sliten

10 kommentarer
      1. Takk for at du likte innlegget😊 Sånne som disse innleggene blir lagt ut på kategorien bipolar på bloggen min. Mye for min egen del, så jeg skal huske hvordan dagene er. Gå tilbake å lese hvis jeg vil. Men også for å dele med andre som sliter med det samme.

    1. Håper du lander snart. God bedring til deg. Nybakt brød hørtes deilig ut, synes nesten jeg kjente den deilige lukta helt hit.

      1. Jeg har ihvertfall landa i sofaen i dag. Så får vi se hvordan kvelden og natta blir😉
        Nybakt brød blir godt. Det lukter bakst lang vei her nå😊

    2. Det hender kropp og sjel tar noen krasjlandinger, og da er det lurt å høre på kroppen. (Sier hun som venter på detstore smellet, men ikke har tid til å bremse….)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg