OMELETT MED NOE EGENDYRKA

Det ble ikke noe av strikke og tv- dagen med min mor idag.  Jeg har nettopp pratet med henne på telefonen nå, og det er litt seint å begynne dagen på denne tida. Våknet ikke før 15.30 jeg. Trodde ikke mine egne øyne.  Mannen hadde akkurat satt på steikepanna og funnet frem egg. Begynte å bli redd ham måtte lage maten sin selv..hehe… Men jeg dukket opp i grevens tid og tok over. Det ble omelett med en halv julepølse som lå igjen fra en tidligere middag. Den siste vårløken jeg kjøpte, satte jeg stilkene i eggeglass med vann i da den var brukt opp. Nå er det kommet ny vårløk i vinduet. Så noe av den ble brukt og noe av gressløken fra hagen som ligger ferdig klippet i bokser i fryseren. Kjekt😁 Til omeletten skar jeg opp resten av en hjertesalat.  Nå er stilken på den også satt i vann. Så da er det bare å vente på nye salatblader som vil vokse frem.

Nå skal jeg kose meg med en kaffeskvett til dessert.. prøver å unngå søtsaker mest mulig. Begynner å våkne nå.  Så skal jeg strikke og kose meg med TV resten av kvelden. Min mor får ta turen en annen dag. Da jeg er våken før langt utpå ettermiddagen😁

Ha en fin kveld 😙

6 kommentarer
    1. Deilig med omelett…:) Så veldig god ut. Nei, du får ta besøket med din mamma en annen dag <3 Deilig å ha litt på lur av det grønne!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg