Om det smakte med pannekaker?…. JA.

Det var ikke det dummeste jeg har funnet på i jula dette her altså. Begynte å bli litt mye julemat og andre kjøttmiddager syns jeg.

Så pannekaker med banan og sirup smakte aldeles fortreffelig 🤩

 

Det ble 2 til middag, og 2 til kvelds. Til kvelds droppet jeg sirup. Jeg har nemlig fått en etterlengtet badevekt i julegave. Så nå gjelder det å følge med på tallene den viser meg fremover.

HÅPER DU SOVER GODT I NATT ♥ 

Jeg er våken igjen etter en halvtimes dubb.

8 kommentarer
    1. Den pannekaka der så helt nydelig ut!🤩🥰
      Jeg må sannelig prøve banan på en gang. Det har jeg ikke prøvd før.🤗
      Kos deg den siste fredagskvelden i 2022.💥✨🌟

      1. Tusen takk 🥰 Jeg kosa meg så godt jeg kunne i et ikke alt for godt humør. Mitt humør flyr fort opp og ned vet du. I dag er det heldigvis mye bedre igjen 😁
        Ønsker deg et riktig godt nytt år, og prøv med banan på pannekaka 🥞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg