OKTOBER OG SOL

Jeg juksa med vekkeklokka i dag. Slo den rett og slett av. Følte at det måtte mer søvn til før jeg kunne begynne dagen.

Da jeg endelig våknet til live av meg selv, var det knallvær ute. Det var rett og slett deilig ute i sola. Så “morgenkaffen” ble inntatt i solveggen. I bare nattkjole. 

( Den siste kjolen jeg sydde ble til nattkjole. Så nå blir den mye brukt)

Jeg har sittet ute og laget meg ei liste over hva som MÅ gjøres, hva som BØR gjøres og hva jeg HAR LYST TIL å gjøre. Det ble mest på BØR gjøres. Dette er et av forslagene som står i boka om Stress. Jeg har ikke lest den ferdig enda.

Nå dukket det plutselig opp en STOR ting til på MÅ gjøres-delen, etter en prat med mannen. Nemlig plenklipping.

Vi skal gå løs på det begge to om ikke alt for lenge. Så jeg får begynne forberedelsen med å plukke opp bikkjemøkk mens mannen er av gårde for å låne en ekstra klipper.

Vi må passe på å gjøre noe utearbeid i dag som sola skinner. Så får andre ting komme lenger ned på lista.

Ha en fin fredag😚

 

 

6 kommentarer
      1. Ja det blir mye finere dager når sola skinner om høsten . Det blir tidlig nok mørkt på kveldene nå, om det ikke skal være grått og trist hele dagen ellers også. Håper sola dukker frem hos dere snart igjen. Her er det vist nok meldt regn i morgen.
        Ha en fin kveld 😚

      1. Nå er det nok snart slutt på klipping her i år. Godt å få gjort det😃
        Jeg skal prøve meg med små lister igjen. Se om det fungerer😁 Får i det minste sortert litt i toppen når jeg sitter og skriver lista😁

    1. Ja, i dag var det jo veldig fin vær også, så topp å få gjort sånt da 🙂 Så søt nattkjole, med makroner på 🙂 Jeg har bare LYST -til oppgaver på min liste for helgen. Er mye MÅ i løpet av uken 😀

      1. Ja. Det var godt å få gjort det meste av klippingen i dag😊
        Du fortjener absolutt å ha bare LYST- til på hele lista når det er helg😚
        Kos deg med fri☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg