NYTTÅRSAFTEN.. MEN HER BLIR DET EN VANLIG KVELD

Da har vi endelig vært i butikken. Mannen er helt “av” i ryggen og jeg har fått nok av dagen så langt. Tok meg noen skiver og skal ta en dubb…tror jeg. Mannen sitter under kjøkkenvifta og koser seg med en øl, røyk og You-Tube.

Vi spiser middag en gang seint i kveld. Her skal kvelden nytes i fred og ro, med joggebukse og kosegenser. Orker virkelig ikke noe annet. Men det er helt greit. Det nye året kommer uansett hvordan vi velger å møte det.

Her er et bilde av årets siste solnedgang😊 Tok det på vei hjem fra butikken. 

Jeg er sjeleglad for at jeg har en mann som ikke krever dress, sjampis og høy sigarføring. Selv om det er selveste nyttårsaften. I år er jeg ekstra glad for å bare kunne ligge/sitte med ei bok eller strikketøy. Jeg er oppgitt over den dårlige formen.

Noen grep har vi bestemt oss for å ta begge to utover i det nye året. Så få vi se om det kan hjelpe noe.  Sånn jeg har det nå er totalt ubrukelig. Akkurat nå har jeg hjertebank, skikkelig trykk i hode, svimmel og stup trøtt. Ganske så lei hele greiene. Jeg skal ta meg en hvil nå. Så satser jeg på at den planlagte middagen går i orden senere i kveld.

Da ønsker alle der ute… og meg selv, et riktig sunt, friskt og godt nytt år med masse gleder og nye opplevelser ❤❤❤

6 kommentarer
    1. Høres helt greit ut. Deilig å kose seg hjemme. Jeg er aldri på fest denne dagen. For mye styr. Nei, her slapper vi av. Men laget god mat. Skinkestek ble det her i heimen i dag. Var godt. Godt Nytt År! Klem. Nydelig bilde!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg