NYTT STRIKKEPROSJEKT

Jeg begynte såvidt på et nytt prosjekt i går kveld😊 Bestemte meg endelig for å strikke en liten barnegenser i det flerfargede garnet som egentlig var til sokker til mannen. (Siden han gjerne ville ha mye tykkere garn i sokkene sine) Det er så gøy å se hvordan mønster det blir når det er flere farger i et nøste.  Barnenarna er ikke så begeistret for ull, så da blir det en liten genser i stedet. Str 1-2 år.  Da er det ikke noe evighetsprosjekt, og jeg kan legge den også ut på finn.no eller facebook når den blir ferdig. Har jeg flaks kan det jo hende jeg får noen kroner for den til enda mer garn😃 Økonomisk tenkt det vel??😊

Så langt har jeg kommet i løpet av dagen. Og her står fortsatt den eneste nissen som har hilst på jula her i huset i år.  Og den røde duken ligger pent på plass enda. 

På tide å pakke det vekk nå. Siste frist er 20.dag jul. Det skal jeg få til👍

Har ikke sovet i dag faktisk, selv om hodet er stappa av “bomull”.  Satte en brøddeig etter forrige blogginnlegg i dag. Så satte jeg meg med strikketøyet i stedet, mens den sto til heving og i ovnen. 2 grovbrød. Vi må ha litt brød noen ganger. Selv om vi skal prøve minst mulig av det. Syns vi er flinke jeg. Nå står det bare på å komme seg ut på tur i tillegg😊

Ha en god natt😗

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg