Nytt sitteunderlag ferdig.

Nå har jeg tatt et nytt sitteunderlag ut av maskinen. Ferdig tovet. Det gikk fort å strikke det ferdig da jeg endelig fikk kjøpt resten av garnet som måtte til. Dette ble en str mindre enn det første jeg strikket. Men tykt og godt dette også. 

Før toving. 56×56 cm.

Strikket på pinne nr 8, garn som kan toves med lengde 55-75 m pr 50 g. Jeg har brukt 2 forskjellige typer garn her. Det gikk helt fint. La opp 60 m denne gangen.

 

 

Ferdig tovet. 43×40 cm.

 

Nå skal jeg rett og slett ta meg en pause og kanskje en dubb. Hjertet bykser rundt i brystkassa i dag, og jeg er helt nødt til å komme til hektene så jeg klarer å gå 4 km tilsammen i løpet av denne dagen.

 

NYT DAGEN ❤

 

 

2 kommentarer
    1. Så flott det ble!🤩🧶👌🏻
      Godt at det tovet likt selv om det var forskjellige garn.🤗
      Det er det ikke alltid det gjør.
      Ha en fin kveld!🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg