NYTER STILLHETEN OG RESTEGARN

I dag er jeg alene hjemme ei stund. Jeg sitter ute med pledd, ullsokker, strikketøy  og kaffe😊 Hører kun fuglekvitter her.. Så deilig!

  Sokkene til mannen vokser. Men siden det er restegarn jeg bruker, må jeg over på andre farger nå. Må jo være sikker på at jeg har nok til en til som blir lik😉

Hvordan det blir med de andre fargene får dere se i neste episode😁

Ps .  Er det flere som plundrer med å få i gang google analytics i dag? Min ble borte i går kveld og jeg klarer ikke å få den inn igjen. Det er litt kjedelig😣

 

#restegarn #strikkesokker #fredelig #stillhet

5 kommentarer
    1. Ja, du må strikke litt på hver for å sikre deg 🙂 Høres deilig ut å være hjemme å strikke 🙂 Jeg har ikke statistikk lengre, synes det er deilig uten 🙂

    2. leste om ei til som slet med analytics,hun fikk hjelp av suport,men suport sa att det var flere som hadde problemer så dei hadde satt folk på saken for å løse det,tror det var pensjonistgrua som hadde fått hjelp,titt innom henne så får du hjelp

    3. Så kjempestilig sokkene blir, og så flink du er. Har lyst å prøve meg med å stikke sokker jeg også, men jeg må lære meg hælfelling. Svigermor er flink på hælfelling.

      Først må jeg bli ferdig med vottene jeg strikker. Det er så avslappende å strikke.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg