NYHETENE BEGYNNER Å TÆRE PÅ

De siste dagene har det ikke vært til å unngå at man har fått med seg korona-nyheter igjen. Nå kjenner jeg at det begynner å tære på både humør og fremtidshåp. Denne pandemien blir jo aldri bedre, heller værre. Med nye mutasjoner i bauger og kanter.

Vaksinen….som jeg har vært usikker på om jeg ville ta eller ikke, blir jeg bare enda mer usikker på. Jeg har sagt ja til å få den og kommer nok til å ta den.

Min mor har fått time på torsdag. Det er kort tid å bestemme/ombestemme seg på.

Min datter står bastant på at alle bør ta den. I allefall har hun gjort det frem til i går. I dag har jeg ikke snakket med henne enda. Mannen min er også helt sikker på at den bør tas. I hvertfall for risikogrupper. Han har også sagt ja til å få den.

Så langt i dag har jeg ikke sett på nyhetene på TV, men jeg har fått med meg mye på nettet.

Jeg begynner å se for meg fremtiden i månemannsdrakt. Det er ikke noen hyggelig tanke. Plundrete å få på seg også, hver gang man skal ut døra.

 

Jeg skal uansett prøve å lage meg fine dager her hjemme for meg selv, så lenge jeg klarer. Jeg er heldig som har mange hobbyer jeg kan ty til. Og ikke er jeg av de mest sosiale heller. Jeg koser meg i eget selskap. Men tilogmed jeg trenger å se andre mennesker en gang i blant. Stakkars de som er mer avhengig av folk rundt seg. Nå er det innført enda strengere restriksjoner i hele Viken..der jeg bor…til over påske.

Prøv å lage deg en så fin dag som mulig😚 Vi trenger ikke månemannsdrakter foreløpig.

 

#fremtid #corona #covid19 #beskyttelsesdrakt

2 kommentarer
    1. He he. Jeg måtte le. Månemannsdrakt:)
      Kanskje det….men som du er, jeg mye hobbyer å holdt på med at jeg egentlig ikke blir påvirket så mye av det. Jeg tar en dag om gangen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg