Nye klær , fordi jeg fortjente det

Reklame | NELLY.COM

Nå er det virkelig på tide at jeg får meg noe nytt i garderoben min. Jeg syr en del av garderoben selv. Men nå har jeg tatt en kikk inn på NELLY.COM. Og der var det mye salg nå!

Jeg ble sittende å kikke etter ei bukse som kan brukes fremover nå. Det fant jeg. Nemlig denne.

Denne finnes også i grå

Hele 60 % var det på buksa. Og da måtte jeg se etter en overdel jeg kan ha til den også.

 

Det ble  denne som falt i smak.

Denne finnes også i rød og rosa

 

 

Trykk på de blå linkene og les mer om buksa og blusen. Likte du den ….bestill gjerne før den blir utsolgt😊 Eller gå inn på den blå linken til Nelly øverst på siden og se etter flere spennende tilbud.  Fri frakt på bestilling over 299,-

Nå gleder jeg meg til over helga da pakken min kommer, og jeg får prøve klærne på.

410,- er ikke mye for et helt antrekk ❤

Ha ei fin helg😚

 

.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg