Nye brodder.

I går våget jeg meg ut med bilen. Jeg er ikke redd for å kjøre på glatta, men jeg er
for å på glatta. Det er masse is på bakken akkurat der bilen min står parkert. Og jeg var uten brodder i hus. Det var derfor jeg ville komme meg på en shoppingtur i går. Jeg måtte kjøpe brodder og trengte litt påfyll av mat også.

Begge deler fikk jeg ordnet da jeg klarte å komme meg helskinnet bort til, og inn i bilen.

Så i dag var jeg ute å testet de. Yngstemann har vært så flink til å gå turer denne uka og da kan jo ikke jeg være noe dårligere syns jeg.

Jeg gikk ikke mer enn 1 km, men det får være helt greit til å begynne med. Det var godt med frisk luft og litt bevegelse igjen. 

 

 

Nå skal jeg slappe av etter turen med ei krimbok ei stund, før jeg skal henge opp ei klesvask, og lage middag. Leverkaker skal jeg ha i dag. Det er godt det.

I morgen har jeg tenkt meg en tur ned til mora mi. Får se om jeg klarer å få henne ut i bilen så hun får handlet hun også.

HA EN FIN KVELD ❤️

4 kommentarer
    1. Brodder og/eller piggsko bruker jeg hver dag nå.
      Så bra kjøp av deg. Man må være trygg nå man er ute på tur..
      Lykke til med handling i morgen og din mor. Klemmer herfra.

      1. Ja nå er det helt nødvendig med brodder eller piggsko.
        Nå laver det ned med snø her igjen. Regner med det gjør det hos deg også i dag ❄️❄️
        Får se hvordan det går med Hokksundtur og handling i dag.
        Klem til deg også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg