Ny runde med rundstykker i dag.

Disse, som ble bakt på tirsdag, er spist opp. Og dette her er bare halvparten av dem. 

De ble kjempestore. 9 stk fylte et stekebrett.

Det er godt å kunne bake med vanlig mel igjen. Det blir noe helt annet enn med glutenfritt.

Så langt ser det ut til at magen tåler det bra, hvis jeg ikke spiser for store mengder på en gang.

I dag har jeg blandet havregryn og solsikkekjerner i deigen. På tirsdag var det gresskarkjerner i. Jeg syns det er godt med litt å tygge på i brød og rundstykker.

Nå skal denne få stå å heve seg ei stund, så får jeg se hva jeg finner på i mellomtiden. 

En tur ut med Esther må det i hvertfall bli i løpet av dagen. Og noe husarbeid.

Gutta boys skulle hjulpet meg med å få noen store trær delt opp i biter og ned til gården i dag, men det ble visst utsatt til en annen dag. 

Ha ei fin helg😚

6 kommentarer

Siste innlegg