Ny pynt på uteplassen.

Tirsdag morgen fikk jeg melding om at en pakke var levert i postkassa mi. Jeg ventet på levering av 2 ting, så jeg var spent på hva det var.

Tok på meg joggesko, dro med meg posen med papirsøppel og tømte den i søpla på vei ned til postkassa. I kassa lå det en avlang pakke. Da skjønte jeg at det måtte være den nye pynten til hagen.

Jeg var veldig nysgjerrig på om den sto til forventningene, men jeg ville rusle en tur bortover gata før jeg gikk hjem og åpnet den. Det har vært så mye å lese om bevegelse, kosthold og helse de siste dagene på blogg.no nå. Så nå var det bare å få tatt seg sammen da jeg først var ute og hadde gått så langt som til postkassa. Bevegelse er viktig. Det ble 1 km. Alle monner drar sa musa og tissa i havet.

Jeg ble storfornøyd da jeg fikk pakket ut den nye pynten. Masse sommerfugler i fine farger med solcellelys. Jeg satte en i hver av de 2 små blomsterpottene jeg har ute. 

Masse fine farger som pynter opp på dagtid.

Og da mørket kommer lyser de de i like mange fine farger.  

Dette er utsikten min fra både soverom og kjøkken nå. Syns det ble fint jeg. 

 

HA EN FIN DAG ❤️ 

 

#hagepynt #solcellelys #sommerfugler #farger

 

4 kommentarer
    1. Åååå så fine de var, både på dagtid og på kveldstid 🥰 Kan jeg spørre hvor du bestilte de fra? Ønsker deg en fortsatt fin torsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg