Ny luftetur på meg.

Jeg kjørte en tur bort til butikken i sta. Det var grått vær og det regnet, men jeg hadde bestemt meg for å sette på Stravaen og gå en liten tur der borte uansett. Og det gjorde jeg. Å komme ut og inn av bilen er ikke godt, heller ikke å sitte i den. Det er ikke godt å sitte noen steder egentlig. Og i hvertfall ikke å måtte bøye meg det minste fremover. Hver gang jeg spiser middag må jeg holde tallerken helt opp til haka. Sy og male kan jeg bare drømme om foreløpig. Det er faktisk mye bedre å stå eller gå da jeg bare får rettet meg ordentlig opp.

Det var ikke noe problem å rusle en tur. Det var bare godt å få beveget skrotten litt, og prøve å senke skuldrene så langt ned det var mulig. Skuldrene blir temmelig høye når du stadig vekk får vondt.

Så det skal jeg gjøre i morgen også. Ut på tur, og ikke sur.

 

Vel hjemme igjen ble det en like rask middag som i går. Resten av posen med wok pluss litt ekstra med kål, og noen skiver med løk blandet i. Resten av potestappa fikk også varme seg i panna, og i dag var det ribbe som sto på menyen sammen med dette. Det var halv pris på den også på lørdag. 

Så nå er all halvprismaten fra lørdag spist opp. I dag ble det med en pakke med scampi hjem. Ferdig kokt. Jeg får se hva jeg finner på å bruke den til og morgen.

Før middagstid skal jeg i hvertfall ut på tur. Og da skal jeg gå litt lenger enn jeg gjorde i dag. Det ble ca 1 km på ett kvarters tid i dag. Måtte ta det litt rolig bare så jeg var sikker på å komme meg tilbake til bilen igjen.

Gleder meg til ny luftetur i morgen.

 

HA EN FIN KVELD ♥ 

10 kommentarer
      1. Ja…og jammen var det godt 😊
        Nå er det ikke lenge til de åpner på Blaafarveværket ei stund igjen. Da skulle vi jo se om vi får til en kaffekopp der sammen en dag. Jeg har tenkt til å gå de få hundre meterne opp dit.

    1. Det ble et langt lerret å bleke for deg etter denne operasjonen.😔
      Håper virkelig du for mindre vondt snart og at du kan gjøre alt du ønsker å gjøre.🥰
      Det er bra at du klarer å gå en luftetur ut om ikke annet.🤗

      1. Ja. Det tar tydeligvis tid dette her. Jeg kommer til å ringe sykehuset å høre hva som er normalt hvis det ikke blir mye bedring innen få dager. Kan hende det bare er meg som er utålmodig. Jeg vet ikke..
        Det var veldig godt med en luftetur uten vondt i hvertfall 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg