Ny Hokksund-tur.

Jeg er på plass i Hokksund igjen jeg. Min mor har hamstret kjølfarse. 8 kg. Det meste av det har vi stekt opp nå. Et par kg gikk i fryseren ustekt. Resten  har blitt til kjøttpuddinger og farsekaker.

Nå står siste rest i stekeovnen og poteter er satt til koking. Vi skal ha  noen av farsekakene til middag i kveld. Det blir godt. Noe skal jeg få med meg hjem også. Kjekt å ha i fryseren. Det er jeg glad for.

Før jeg reiste hjemmefra i ettermiddag rakk jeg å sy ferdig bokseren til eldstemann. Tenkte jeg skulle få gitt han den mens jeg er her nede. 

Så da gjenstår det bare å se om den passer.

Jeg får fikse ferdig middagen jeg nå.

Ha en fin kveld😚

 

8 kommentarer
    1. Her var det mye god mat. Alltid kjekt å finne litt ferdig i frysen for travle dager.
      Fine boksere du syr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg