NY DAG, NYE MULIGHETER

Da har jeg klart å våkne i dag også da.  Eller rettere sagt, mannen min hjalp meg med det.

Stakkaren har vært  våken mesteparten av natta, og enda så har hadde han stått opp for å ha kaffen klar og vekke meg <3

Nå klarte han ikke å holde øynene åpne lenger, så han måtte legge seg igjen.

Jeg sitter her med kaffekoppen og gruer meg litt til å ut å kjøre i kulda. Men det skal bli godt å bli ferdig med den siste vakta for denne uka. 

Humøret kjennes litt bedre ut så langt, selv om jeg er skikkelig trøtt i trynet. Alt blir ihvertfall bedre enn dagen i går.  Den vil jeg ikke ha reprise på på ei stund. Det er helt jævlig og plutselig ramle så langt ned i kjelleren.

Nå må jeg begynne å gjøre meg klar til jobb.

Ha en fin dag.

10 kommentarer
    1. Gi angsten et ansikt, bli venn med den… Ønsker deg en god dag.. den blir så god du vil den skal bli <3

    2. God kveld 😊 Godt å høre at dragen din er bedre i dag. Slitsomt med dårlige dager. Jeg hadde ikke noen super dag jeg heller, men det har tatt seg opp igjen i dag. Håper du hadde en god vakt i dag 😊

      1. God kveld. Det er godt det ikke bare er dårlige dager, men det er veldig slitsomt når det er som verst.
        Vakta er gjennomført. Det skal bli veldig godt med noen fridager nå.
        Håper det blir noen bra dager for deg fremover:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg