Nok en travel uke.

Her går det i ett igjen med travle dager. Nå har jeg enten hatt besøk eller vært borte selv hver dag siden søndag.

Søndag var min mor her en tur igjen for første gang etter at hun var med hit helt i begynnelsen av flyttinga. Det var noe vi skulle se på tv, og vi tok ” frokosten ” sammen her. Frokost her i huset er klokka 14. Jeg klarer og holde meg til 16 timers faste og 8 timers “spisevindu” pr døgn enda.

3 kg er borte så langt. Skal innrømme at det er tøft noen ganger. Men jeg syns det er viktig å bli kvitt noen kilo for helsa sin del. Jeg vil helst ikke pådra meg flere diagnoser enn de jeg allerede har klart og samlet opp.

Mandag var jeg i telefonen med den ene venninna etter den andre i løpet av dagen. Ei av dem ville gjerne ta en tur til Blaafarveværket og spise vaffel. Så da ble det en tur dit. Stravaen ble satt på da hun kom og vi gikk fra meg og bort dit.

Fossen var kjempestor nå. Jeg knipset bilder fra flere kanter av den. Her neders på området med kafeer, butikker og dyr.

 

Litt nærmere fossen, og litt lenger opp. Her kunne jeg få meg en dusj.

 

Den bakken vi gikk opp for å komme til toppen var BRATT!! Med noen få pustepauser klarte jeg den til slutt gitt..JIPPI. Belønningen på toppen var vaffel med is og syltetøy, og ripssaft. Det var en kjempestor vaffel. Som ble dagens frokost for min del.

 

Ei blid venninne som venter på vaffelen sin.

 

Etterpå gikk vi over til den andre siden av fossen . Måtte jo se den skikkelig derfra også.

 

Og jammen tok jeg sjansen på å bli med ned til bunnen på den siden også. Da ble det nok en bratt bakke å bestige opp igjen. Men det var verdt det. Se for en foss da gitt.

 

Stravaen viste 3,5 km da vi kom hjem igjen. Det syns jeg var innmari bra, med så mye bakker inkludert.

Nå er det frokosttid på meg her. Så resten av uka får komme i et senere innlegg. Jeg regner med at jeg skal til Hokksund i løpet av dagen.

HA EN FLOTTERS DAG ❤️

 

10 kommentarer

Siste innlegg